У чому різниця регіональної видачі Google і Яндекс

0
6

Зараз через інтернет продають свої послуги не тільки інтернет магазини, але і невеликі компанії, розраховані на регіональних (міських) споживачів. Існує велика кількість послуг і товарів, які потрібні прямо зараз, а не через кілька днів. Або їх дорого транспортувати і втрачається рентабельність при цьому. Тому дуже важливо розуміти, як працювати з регіональної видачею пошукових систем Google і Яндекс. Розібратися з питанням допоможуть seo-фахівці з топа за запитом просування сайту Львів, компетенція яких підтверджена результатом.

Перші кроки для досягнення топа по регіону

В першу чергу потрібно підключити веб-майстра пошукових систем. Найпростіше пройти верифікацію, додавши спеціальний html файл в корінь сайту на хостинг через ftp-доступ.

В інструменті для вебмайстрів ви зможете вказати пошуковим системам регіон сайту. У Google можна вказати тільки країну, в Яндексі можна вказати конкретний населений пункт. При цьому веб-майстер попросить вас вказати сторінку з контактною інформацією. Зазвичай на будь-якому інтернет ресурсі це сторінка «Контакти». Дуже важливо, щоб при цьому на сторінці було вказано повну адресу та номери телефонів (якщо є міські, то ще краще).

Заповнення тега Title

При регіональному просуванні особливу увагу варто приділити SEO оптимізації сторінок. В полі title обов’язково повинен бути згаданий населений пункт, в якому ви працюєте. Це дуже важливий момент для отримання гарних позицій в пошуковій видачі.

Комерційні фактори

Важливо використання на сторінках і в контенті таких даних:

  • дублювання адреси;
  • карта і схема проїзду;
  • номери телефонів (в тому числі міські).

Все це буде допомагати пошуковикам розпізнати ваше реальне розташування.

Особливості формування регіональної видачі пошуковими системами

Беручи до уваги той факт, що Google і Яндекс — це абсолютно різні пошукові системи, то і механізм роботи з регіональними сайтами у них різний. На це можна було вже звернути увагу на етапі підключення вебмайстрів. Так в Яндексі існує дуже сильна регіональна залежність між користувачем і місцевими сайтами. Навіть якщо він не вкаже міський ідентифікатор в пошуковій фразі, то пріоритетно йому будуть показуватися саме регіональні сайти. А Google при використанні користувачем фрази без міського ідентифікатора, розбавляє результати пошуку іншими рейтинговими сайтами з цієї тематики. І видача вже містить не тільки «місцеві», а й інші сайти.

Виконавши всі вище перераховані рекомендації, ви зможете займати хороші позиції в пошукових системах по вашому місту.