Чорна п’ятниця по-українськи: дохід магазинів значно перевищив відсоток знижки

0
9

Чорна п’ятниця стає все популярнішою в Україні. Але більше від неї виграють магазини, а не покупці. Так, цього року у період з 19 по 25 листопада (тиждень Чорної п’ятниці) оборот продажів побутової техніки і електроніки в Україні став найбільшим за весь період проведення щотижневого дослідження Point of Sales Tracking GfK Ukraine.

Так, за тиждень чорної п’ятниця українські магазини заробили 1,6 мільярдів гривень. Ця сума перевищила обсяги попереднього тижня (12-18 листопада) на 146%.

При цьому ще у 2017 році цей показник був на рівні 80% зростання. Тиждень чорної п’ятниці в 2018 році став майже вдвічі успішнішим, ніж в 2017.

Найпопулярнішим товаром у цей тиждень став смартфон — його продажі зросли на 108% в порівнянні з попереднім тижнем. Знижка на цей пристрій справді була – в середньому на 6%, порівняно з минулим тижнем.

Продажі телевізорів, порівняно з минулим роком, зріс на 171%. Найпопулярніша модель тижні продавалася в середньому з 16% знижки, найбільші знижки становили близько 25%.

Щодо ноутбуків, то тут зростання продажів відбулося на 82%. Середнє зниження ціни на товар становило 6%.

Що таке чорна п’ятниця? Це п’ятниця після Дня подяки у США. З неї починається традиційний різдвяний сезон розпродажів. Цього року свято припадало на 23 листопада. З кожним роком до розпродажів долучаються все більше українських магазинів.

Джерело